Looking For Anything Specific?

לינוי אשרם מדליית זהב / Ndg9xjcjashvfm : תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה.

לינוי אשרם מדליית זהב / Ndg9xjcjashvfm : תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה.. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. כמה גאווה מרגש עד דמעות! Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם:

המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא.

Yvp1jcf4bbhzvm
Yvp1jcf4bbhzvm from ynet-images1.yit.co.il
אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ.

לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות.

לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. אין טוב מזה, אין מתוק מזה. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה.

מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. היום בטוקיו החלום הפך למציאות.

Rbnqs86qamayam
Rbnqs86qamayam from ynet-images1.yit.co.il
התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. אין טוב מזה, אין מתוק מזה. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות.

Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו.

כמה גאווה מרגש עד דמעות! נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות.

אין טוב מזה, אין מתוק מזה. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב.

Sj7j7ndbwyj5im
Sj7j7ndbwyj5im from photo.one.co.il
הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: אין טוב מזה, אין מתוק מזה. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום;

היום בטוקיו החלום הפך למציאות.

אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום; אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם.

Posting Komentar

0 Komentar